هندزفری شیائومی

۶ بازديد

هندزفری شیائومی

 
بهترین هندزفری های شیائومی

همان طور که می دانیم شیائومی از طریق تلفن همراه خود شناخته شد، اما به مرور زمان محصولات دیگر خود را با قیمتی بسیار پایین و کیفیتی بی نظیر تولید و عرضه نمود. ما در این مقاله قصد داریم بهترین هندزفری های شیائومی را بررسی کنیم.

مدل های کابل، هدبند و TWS

اگر شما به دنبال یک هدفون سیمی سنتی برای گوش دادن به موسیقی در مسیر کار هستید و یا برای لذت بردن و همچنین احساس بهتر و راحتی کلاه های سربند را ترجیح می دهید. برای آزادی کامل حرکت هندزفری های بی سیم را ترجیح می دهید.  در واقع ما در این لیست محصولات متنوع را متناسب با نیاز های شما آورده ایم.

مزایای هدفون TWS

ما شخصاً مدل های سیمی را کنار می گذاریم، زیرا در حال حاضر اکثر تلفن ها بدون جک ۳.۵ میلی متری کار می کنند. اگرچه همیشه می ‌توانید از آداپتور USB Type-C استفاده نمایید، اما بهتر است برای گوش دادن راحت‌ تر به موسیقی سراغ فناوری بی ‌سیم بروید.

اگر می خواهید در محیط های کاری از آن ها استفاده نمایید و مستقیما به رایانه متصل کنید، یک مدل طراحی سنتی بسیار ایده آل می باشد.

معرفی بهترین هندزفری های شیائومی

Xiaomi Redmi Airdots 2

Redmi Airdots 2 یکی از بهترین هندزفری های شیائومی، بی ‌سیم و مستقل که دارای درایورهای ۷.۲ میلی‌ متری برای ارائه صدای عالی است تا بتوانید محتوا را روی پلتفرم‌ هایی مانند ویدیوی Amazon Prime تماشا کنید بدون اینکه تاخیر بین ویدیو و صدا را تجربه نمایید.

Redmi AirDots S

یکی دیگر از گزینه‌های عالی شیائومی، Redmi AirDots S است. Redmi یکی از زیر مجموعه‌ های شیائومی می باشد که با قیمتی بسیار پایین عرضه می گردد و یک برند آسیایی محسوب می شود. در این مورد ما با یکی از ارزان ترین هندزفری های TWS روبرو هستیم. این مدل دارای فناوری Easy Step بوده، بنابراین می‌ توانید آن را در لحظه ‌ای که  از جعبه شارژ بیرون می ‌آورید با تلفن خود جفت کنید.

حتماً بخوانید:  بررسی هدفون های شیائومی

هندزفری Qcy T10 pro

این مدل دارای صدایی با کیفیت بالا، ۴ میکروفون، حذف نویز فعال (ANC)، بلوتوث نسخه ۵.۰، برنامه QCY، جفت شدن خودکار، کنترل مستقل و کنترل لمسی می باشد و از بهترین هندزفری های شیائومی به حساب می آید. برای خرید این مدل فوق العاده می توانید روی کلمه ی لینک کلیک نمایید

بهترین هندزفری های شیائومی

Xiaomi Mi True Wireless Earphones 2

اگر به دنبال هندزفری شیائومی هستید که شباهت زیادی به ایرپاد های اپل داشته باشد، هدفون Mi True Wireless 2 را از دست ندهید. همچنین به عنوان Xiaomi Mi True 2 Basic شناخته می شود، این مدل علاوه بر بلوتوث ۵.۰، کیفیت صدای بی نظیری را برای لذت بردن کامل ارائه می دهد. تمام این موارد باعث می شود که این مدل از بهترین هندزفری های شیائومی به حساب آید.

هندزفری ۱MORE COLORBUDS 2

۱More ColorBuds 2 مقرون به صرفه بوده و صدای خوبی ارائه می دهد. این مدل دارای مقاومت بالاتر از حد متوسط در برابر آب می باشد. برای خرید روی کلمه ی لینک کلیک نمایید.

بهترین هندزفری های شیائومی

Xiaomi Mi True Wireless Earbuds Basic

این هندزفری علاوه بر ارائه یک چشم انداز صوتی عالی، برای برقراری یا دریافت تماس فوق العاده می باشد. عمدتاً به این دلیل که آنها دارای میکروفون های حذف نویز هستند تا صدای شما واضح تر شنیده شود.

Xiaomi Air 2 SE که چند ماه پیش معرفی شد، یک جایگزینی ارزان برای AirPods می باشد، گزینه بسیار خوبی است که باید در نظر گرفته شود. با توجه به طراحی، آنها شباهت زیادی به ایرپاد های اپل دارند. این مدل هندزفری شیائومی دارای فناوری حذف نویز محیطی (ENC) جهت بهبود کیفیت تماس‌ ها و همچنین کنترل‌ های لمسی می باشد که کاربران برای کم یا زیاد کردن صدا، مجبور نباشند از موبایل خود استفاده کنند.

Xiaomi Mi True Wireless Earphones 2

این مدل شباهت زیادی به مدل قبلی دارد اما، به دلیل داشتن درایورهای ۱۴.۲ میلی ‌متری برای دستیابی به صدای واضح و شفاف، پشتیبانی از کدک‌ های اصلی صدا (Codec SBC، AAC، LHDC) و همچنین کنترل‌ های لمسی برای بهبود تجربه کاربر متمایز است.

Xiaomi Airdots Pro Air

اگر از بین بهترین هندزفری های شیائومی دنبال مدلی برای تمرین ورزشی هستید، Xiaomi Airdots Pro Air را از دست ندهید، زیرا دارای مقاومت فراوانی برابر آب هستند. این هندزفری یک مدل عالی با قیمت مناسب و حذف نویز ENC برای شفاف ‌تر کردن صدای تماس ‌ها تولید شده است.

Xiaomi Mi Piston

برای معرفی شیائومی Mi Piston، یکی از نمادین ترین هندزفری های این برند، به سراغ مدل های سیمی می رویم. Xiaomi Mi Piston یک مدل بسیار مقرون به صرفه بوده و کاربرد های زیادی دارد.

Xiaomi Mi Dual Driver Earphones

اگر به به دنبال هندزفری های سیمی قوی تری هستید، ما مدل  Xiaomi Mi Dual Driver Earphonesرا توصیه می کنیم که دارای بیس بسیار عمیق و همچنین دوشاخه L شکل ۳.۵ میلی ‌متری برای اتصال بسیار راحت آن ‌ها می باشد. این دستگاه یک دکمه هندزفری برای پاسخگویی به تماس ‌ها بدون نیاز به برداشتن تلفن دارد.

از بهترین هندزفری های شیائومی می توان به این مدل اشاره کرد. همان طور که از نامش مشخص است، به دلیل راحتی در استفاده متمایز می باشد.. برای دستیابی به این نتیجه، این شرکت آسیایی یک طراحی مینیمالیستی و همچنین بالشتک های فومی ایجاد کرده است که با حالت گوش شما سازگار بوده و همچنین حس دلپذیری را به شما ارائه می دهد.

این دستگاه بعد از استفاده طولانی مدت باعث ایجاد ناخوشایندی نمی شود.

هندزفری Haylou T15

هندزفری های بی سیم و ساده با ظرفیت dock2200 میلی آمپر ساعت می باشند. این ها از فناوری اسپلیت هدفون و همچنین از کدک صوتی AAC پشتیبانی می کنند. پردازنده Realtek 8763 VXP وظیفه عملکرد هدفون را بر عهده دارد و بدنه گجت با استفاده از فناوری IPX5 در برابر پاشیدن آب محافظت می شود. برای خرید این مدل روی کلمه لینک کلیک نمایید.

بهترین هندزفری های شیائومی

کلام آخر

ما در این محتوا بهترین هندزفری های شیائومی را معرفی و بررسی کردیم و شما می توانید با توجه به نیاز های خود برترین گزینه را انتخاب نمایید. همچنین برای خرید راحت و مطمئن، می توانید محصولات را به صورت اورجینال و با قیمتی استثنایی از سایت ما دریافت کنید.

مردم و فرهنگ هند

کاست، که در جامعه و کشور هند نوعی سلسله مراتب اجتماعی است. این نوع نظام هندوستان را به هزاران طبقه تقسیم کرده است. کاست با تولد مشخص می شود و تقریبا هیچ راهی برای تغییر آن وجود ندارد. کاست های بالا رتبه شامل کاهنان، صاحبان زمین و سربازان است. افراد به اصطلاح دالیت یا لمس ناپذیر هیچ طبقه ی اجتماعی ندارند و سخت ترین و یدی ترین شغل ها را دارند. هند کشوری بسیار معنوی است . آیین رسمی ندارد ، اما بیش از ۸۰ درصد هندی ها هندو هستند. حدود ۱۳ درصد مسلمان هستند. مذاهب دیگر شامل بودیسم، سیکیسم و جینیسم است که مبدا پیدایش آن ها از هندوستان بوده است.

ازدواج – سیستم ازدواج سنتی

سر منشا ازدواج های سنتی به اوایل دوران ودایی برمی گردد. برای خانواده های سلطنتی، مراسمی موسوم به “Swayambar” برای عروس ترتیب می دهند. کیس های مناسب ازدواج از سرتاسر پادشاهی دعوت می شوند تا برای داماد شدن با هم به رقابت بپردازند یا این که خود عروس همسر ایده آل اش را انتخاب می کند. حتی امروزه، مفهوم ازدواج سنتی همچنان مورد علاقه هندی ها باقی مانده و جزو جدایی ناپذیر از “سنت های هند” می باشد.

غذاهای هندی نه تنها بخشی جدایی ناپذیر از فرهنگ هند را تشکیل می دهند بلکه یکی از عوامل مهم محبوبیت هند در سراسر جهان هستند. اگرچه به اتفاق آرا، غذای هندی به دلیل استفاده گسترده از ادویه جات و گیاهان از شهرت قابل توجهی برخوردار است. درست مانند رقص ها، آداب و رسوم مذهبی، زبان و لباس، غذاهای متنوعی نیز در سراسر کشور پیدا خواهید کرد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.